من خودخواه نیستم!

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به دفاع از تعهدش نسبت به فوتبال حرفه ای پرداخته و اعلام کرده که 100% خودش را وقف فوتبال می کند . او معتقد است که برخلاف آنچه که خیلی ها فکر می کنند، او خودخواه نیست.

رونالدودر بخش دوم گفتگوش باوب سایت رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال گفت:« همیشه من همه مسائل را جدی می گیرم و این شاید برایم کمی تخریبی باشد؛ چون مردم فکر می کنند که من خودخواه یا بداخلاق هستم.»

 

او ازاینکه چنین چهره ای از او ترسیم می شود ابراز حسرت کرد و یادآوری کرد که کسانی که او را واقعا می شناسند، نظر کاملا متفاوتی دارند و آنها با واقعیت شخصیتی او آشنایی بیشتری دارند:« فکر نمی کنم که بتوانیم درمورد افراد باتوجه به آنچه از آنها می بینیم و یا می شنویم قضاوت کنیم. باید زمانی که با فردی حرف می زنیم و یا با او به گفتگو می پردازیم، درمورد شخصیتش قضاوت کنیم ولی  این هم طبیعی است. این قانون زندگی است. وقتی کسی را نمی شناسیم،دوست داریم تا از او انتقاد کنیم. این کاری است که باشخصیت من انجام می دهندو خود من هم شاید گاهی وقتها به صورت کاملا ناعادلانه چنین کاری را انجام دهم.»

رونالدو در جریان این گفتگو به سوالاتی شخصی درمورد سبک موسیقی مورد علاقه اش و غذای مورد علاقه اش صحبت کرد و گفت:« ترجیح می دهم از سبک موسیقی مورد علاقه ام نگویم و درمورد غذاها هم غذاهای محلی پرتغالی را ترجیح می دهم.»

رونالدو با مرور زندگی سختی که در دوران کودکی اش داشته گفت:«من در بچگی روزهای سختی را پشت سرگذاشتم وهر آنچه امروز دارم را مدیون موقعیتم دردنیای فوتبال هستم. به همین خاطر باید 100% خود را وقت کاری که انجام می دهم کنم و در غیر این صورت، نمی توانم عملکرد خوبی داشته باشم. من دوست دارم که همه من را یک بازیکن بزرگ و حرفه ای بدانند.حالا چه بهترین بازیکن دنیا باشم و چه نه.»

رونالدو معتقد است که نکات فوق العاده مهم برای یک ورزشکار این است که خوب بخوابد، صبحانه کاملی بخورد و با شرایطی خوب در کمپ تمرینی حضور بیابد و با تمام توان تمرین کند و بعد از یک استراحت خوب، فردا دوباره تمریناتش را از سر بگیرد.

رونالدو درادامه صحبت هایش گفت:« دراینجا مهم است که درکنار خانواده ات باشی و زمانی را بادوستانت سپری کنی و کمی فوتبال را کنار بگذاری.زندگی کنی و احساس کنی که خوشبختی.من شنا کردن را دوست دارم تا بدنم را آماده نگهدارم. باید خوب غذا بخورم و تمام آنچه به نظرم برای یک فرد حرفه ای مهم و خوب است را انجام می دهم.»

رونالدو که برای کسب توپ طلا باید با مسی و اینیستا رقابت کند، در صحبت هایی از پسرش به عنوان مهمترین فرد در زندگی اش نام برد و اعلام کرد که دوست دارد خانواده اش را گسترش دهد:«بدون شک من براین باور هستم که پدر شدن می تواند همه را تغییر دهد. این حس برای من غرور آفرین است. این که می دانم که یک جوان هستم و یک پسر دارم که طبق اصول خودم رشد می کند و شبیه من خواهد شد. این حس زیبایی است و دوست دارم که یک بچه دیگر داشته باشم.چون خانواده مهمترین رکن زندگی است.»

این ستاره پرتغالی در بخش پایانی صحبت هایش در پاسخ به این سوال که در 50 سالگی خودش را چطور تصور می کند گفت:« امیدوارم که به کمال در زندگی ام رسیده باشم؛ درکنار یک خانواده خوب با یک یا دو بچه دیگر سعی می کنم تا خوشبخت باشم.قطعا شرایطم بهتر از الان خواهد بود...حالا خواهیم دید. تنها زمان می تواند این را به ما نشان دهد.»

Jorge Méndez & Cristiano Ronaldo

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 دی 1391 ا 16:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.